ER EVEN TUSSENUIT IN BRABANT
De Ruwenberg Hotel
image

ER EVEN TUSSENUIT IN BRABANT

Het komende weekend er lekker tussenuit?

Kijk hier dan voor onze

arrangementen

 

Executive Housekeeping Conferentiehotel De Ruwenberg

Brabantse gezelligheid, een leuk team en persoonlijke aandacht! Dat is werken bij Toekomst!

Toekomst Schoonmaakbedrijven is een dynamisch schoonmaakbedrijf dat voornamelijk werkzaam is in de regio Oost-Brabant. We zijn een familiebedrijf met een informele werksfeer en een platte organisatiestructuur. Ongeveer 420  medewerkers zorgen er dagelijks voor dat de panden van onze opdrachtgevers er tiptop in orde uitzien. Ons bedrijf bestaat al 80 jaar en nog steeds doen we met zijn allen elke dag ons best om onze dienstverlening nog beter én leuker te maken!

Onze opdrachtgever Conferentiehotel De Ruwenberg is hét grootste zakelijke hotel in de regio en ontvangt daarnaast ook leisure gasten. Conferentiehotel De Ruwenberg is gevestigd in Sint-Michielsgestel en is het hele jaar open voor de ontvangst van gasten. Toekomst verzorgt al tientallen jaren de schoonmaak van de 196 hotelkamers, restaurant, lounges en wellness- en sportfaciliteiten. Voor de aansturing zijn we opzoek naar een enthousiaste, assertieve en verantwoordelijke: 

EXECUTIVE HOUSEKEEPER voor 25 uur per week (5 dagen in de week, waarvan 1 in het weekend)

Wat ga je doen?
Als Executive Housekeeper werk je met enthousiasme op de locatie Conferentiehotel De Ruwenberg. Je werkt nauw samen met de twee Supervisors Housekeeping op locatie. Samen slaan jullie de brug tussen de wensen van de klant, een fijne werkplek voor onze medewerkers en je collega’s op kantoor die je (administratief) ondersteunen. Het is een dynamische functie vol uitdagingen. Als Executive Housekeeper van Conferentiehotel De Ruwenberg pak je alle gerelateerde werkzaamheden op, zoals:

  • Je stuurt jouw collega’s aan in de uitvoering van de schoonmaakwerkzaamheden en zorgt voor een optimale personeelsplanning en bezetting;
  • Je draagt zorg voor het welzijn van onze medewerkers, een goede werksfeer, motivatie en wederzijds respect en draagt het HR-beleid uit: verzuimbegeleiding, sollicitatiegesprekken, persoonlijke aandacht gesprekken, werkoverleg enzovoorts.
  • Je fungeert als aanspreekpunt voor de opdrachtgever op het gebied van schoonmaak. Je geeft advies over de schoonmaak en zorgt ervoor dat de schoonmaakwerkzaamheden naar wens worden uitgevoerd, kortom  jij zorgt je ervoor dat het conferentiehotel tip top schoon is conform de gemaakte afspraken;
  • Jij signaleert verbeterpunten eerder dan dat de opdrachtgever dit doet. Met andere woorden; Jij ontzorgt de opdrachtgever volledig ten aan zien van de schoonmaak. Je hebt dus ook oog voor detail;
  • Je begeleidt en controleert de werkzaamheden volgens de kwaliteitsnormen en zorgt dat de schoonmaak binnen de afgesproken tijden worden uitgevoerd;
  • Je beheert zo efficiënt mogelijk de voorraad van de schoonmaakmaterialen, -middelen en bedrijfskleding;
  • Je voert wekelijks de gesprekken met de opdrachtgever en woont diverse overleggen bij.

Wat vragen wij van jou?
Je past bij ons als je zelfstandig bent en goed omgaat met verantwoordelijkheid, zodat  jouw zaakjes op orde zijn. Hospitality staat voor jou hoog in het vaandel en je bent dienstbaar. Je stelt daarbij de juiste prioriteiten en bent ook flexibel om met collega’s mee te kunnen denken. Daarnaast heb je oog voor ieder vlokje stof, je hebt écht affiniteit met schoon! Je bezit de volgende eigenschappen en vaardigheden:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Goede mondelinge communicatieve vaardigheden
  • Assertief
  • Kennis van Microsoft Office
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Sint-Michielsgestel
  • Enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie en/of een schoonmaak gerelateerde (leidinggevende) opleiding is een pré
  • Affiniteit met horeca is een pré.

Waarom Toekomst?

  • Wij houden van gelukkige collega’s: zij geven Toekomst als werkgever een 8!
  • Samen met je collega’s bouwen aan mooie toekomst voor jezelf én Toekomst;
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden en ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling;
  • Telefoon en laptop van de zaak;
  • Tijd besparen door niet meer te hoeven nadenken over je kledingkeuze: je ontvangt je werkkleding vanuit Toekomst;

Klinkt goed toch?

Solliciteer dan! Mocht je naar aanleiding van deze vacature vragen hebben, neem gerust contact op met Thessa van den Broek van de afdeling Mens & Organisatie via 073-5494466 of solliciteren@toekomstschoonmaakbedrijven.nl

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Housekeeping (fulltime / parttime)
Housekeeping (fulltime / parttime)
Supervisor Housekeeping
Supervisor Housekeeping